Kvinner og økonomi

kvinner og økonomi

Personlig økonomi for kvinner
Johansen & Åstvedt
1995

Forskning viser at i en husholdning så kjøper kvinner pynteputer og duftlys mens mannen kjøper hus og bil. Det gjør bøker om personlig økonomi for kvinner desto viktigere. Selv om baksiden av boka reklamerer for at dette er en aktuell bok for kvinner, så er det ikke sikkert at dette stemmer i 2016.

kvinner_bakside

 

Om Jannicke

Jannicke Røgler heter jeg. Jeg brenner for bibliotekutvikling og er opptatt av å beholde bibliotek som sentrale samfunnsinstitusjoner. Jeg jobber på Buskerud fylkesbibliotek og er stipendiat på 1bibliotekarprogrammet ved HiOA.
Dette innlegget ble publisert i Politikk og samfunn. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Kvinner og økonomi

  1. helenexl sier:

    Mye gammelt gull, Det som virket mest intrensangt var data bøkene, Har du lyst og bytte mo 26 plante bøker fra rundt 50-80 tallet. noen barne bøker og. Jeg betaler frakt. kan sende de med dhl. vist dere har et dhl lager der du bor. kan du hente de der.. jeg har mulighet å bytte sende de denne uken, mot 2-3 data bøker av de du har på listen over. fordi jeg reiser på ferie med noen som jeg så vidt kjenner. vet bare hvor vi skal treffes på flyplassen.vi drar en liten gjeng. så tror kansje han er intresert i gamle data bøker. er ikke 100% sikker om det er det han liker. men han preiket om data og biler. har prøvd og kontakte han der jeg traff han. Men f-foxx har slettet profilen hans. Og det er litt knapt med tid så må bare prøve å bruke den 7 sansen og litt logikk, kanskje litt gjetting hehe. men antar at det er data bøker han liker. har du mulighet og bytte. ta kontakt. er heller ikke noe krise om du ikke kan finnes en del freetex her også. så ha en fin dag

Legg igjen en kommentar

