Med hjerte i fatle


Med hjerte i fatle
Andreas Lunnan
1995

Jeg husker godt Lunnan fra mange NRK sendinger. Dette er en bok om egne erfaringer med hjerteinfarkt. Mye vann har rent i Nidelva siden 1995 og jeg hadde ønsket meg en nyere bok med oppdatert medisinsk kunnskap.
Innsendt kasseringstips.

Om Jannicke

Jannicke Røgler heter jeg. Jeg brenner for bibliotekutvikling og er opptatt av å beholde bibliotek som sentrale samfunnsinstitusjoner. Jeg jobber på Buskerud fylkesbibliotek og er stipendiat på 1bibliotekarprogrammet ved HiOA.
Dette innlegget ble publisert i Innsendte tips. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

