For alle med svenskeantenne

Svensk for norske tv-seere
Ord og uttrykk i utvalg ved Hilde Bjørnsen
1978

Svensk er ikke så lett som de tror!
Denne sterke meldingen finner du på baksiden av dette prakteksemplaret av en bok. Nyt den gule og blå forsiden mens du forsøker å forstå hva svenskene sier på din tv.

 

 

Om Jannicke

Jannicke Røgler heter jeg. Jeg brenner for bibliotekutvikling og er opptatt av å beholde bibliotek som sentrale samfunnsinstitusjoner. Jeg jobber på Buskerud fylkesbibliotek og er stipendiat på 1bibliotekarprogrammet ved HiOA.
Dette innlegget ble publisert i Innsendte tips. Bokmerk permalenken.

2 svar til For alle med svenskeantenne

  1. lpinmoscow sier:

    Oj, har du flere eksemplarer av den? Utrooolig kul.😉

  2. Jannicke sier:

    Har nok ikke flere som akkurat den, men jeg snakket med en i dag som hadde kassert en bok fra 60-tallet som handlet om hvordan du som bilfører kan trene under bilturen. Boken var rikt illustrert med de ulike anbefalte øvelsene som kunne gjøre mens man kjørte. Denne boka skulle jeg gjerne hatt på bloggen😀. Høres ganske trafikkfarlig ut synes nå jeg.

Legg igjen en kommentar

