Bli uimotståelig

Carol Jackson
Farv deg vakker
1988

Endelig ble det anledning til å legge ut denne klassikeren. Stor takk til tipseren som sendte inn denne boka. Jeg var selv på fargekjøret på slutten av 80-tallet og etter endt analyse ble dommen at jeg var en kombinasjon av høst og vinter, eller helgardering med andre ord. Endte stort sett opp med å gå med svart de neste 20 åra. Farv deg vakker du lissom!

Om Jannicke

Jannicke Røgler heter jeg. Jeg brenner for bibliotekutvikling og er opptatt av å beholde bibliotek som sentrale samfunnsinstitusjoner. Jeg jobber på Buskerud fylkesbibliotek og er stipendiat på 1bibliotekarprogrammet ved HiOA.
Dette innlegget ble publisert i Innsendte tips. Bokmerk permalenken.

5 svar til Bli uimotståelig

  1. Mari sier:

    Ææææh! 80-tallsflashback! Nå kommer jeg ikke til å få sove på ei uke…

  2. Anette sier:

    Jaggu – de skikkelig tjukke pannebåndene tvinnet sammen av to skjerf hadde jeg fortrengt…….. Noe å tenke på neste gang jeg ikke helt vet hva jeg skal toppe et antrekk med.

    Men, seriøst – står denne boken fortsatt i bibliotekhyller rundt omkring? Da blir sikkert Hr. Morgenbladjournalist beroliget😉

  3. Anita Steigre sier:

    Den boka har jeg da både lånt og studert. Hahahaha! Herlig flashback der, ja.
    Her skal du få et annet tips – helt gratis – som jeg sitter med i hånda nå og fjerner fra basen:
    «Maskinstrikking : mönster modeller garner» av John Allen fra 1985.
    Jeg lurer på hvem skal gi den i gave til til jul… det blir ihvertfall latter av sånt! Om den finnes på hylla i Drammen: sjekk kjekkasen på side 45 *dåååån*

  4. Jannicke sier:

    Fant dessverre ikke Maskinstrikking i Drammen. Føler at jeg er i ferd med å gå glipp av noe😀

Legg igjen en kommentar

