Stuefugler er også fugler


Stuefugler
Bent Jørgensen
1970

Denne boka er godt lest. Fysisk utslitte bøker er kanskje det enkleste å kassere. Forsiden appellerer nok heller ikke voldsomt i dag. Hadde nok også ønsket meg et fargebilde på baksiden. Kom ikke fargetv i 1972? Men skal ikke kreve for mye heller!

Om Jannicke

Jannicke Røgler heter jeg. Jeg brenner for bibliotekutvikling og er opptatt av å beholde bibliotek som sentrale samfunnsinstitusjoner. Jeg jobber på Buskerud fylkesbibliotek og er stipendiat på 1bibliotekarprogrammet ved HiOA.
Dette innlegget ble publisert i Innsendte tips. Bokmerk permalenken.

2 svar til Stuefugler er også fugler

  1. Mari sier:

    Mistenker at denne boka ikke bare er lest, men også spist! Mine bøker så nemlig også sånn ut den gangen vi hadde undulat hjemme. Mmmmm, papir!🙂

  2. Jannicke sier:

    Ja det er jammen sant. Husker også at jeg hadde en del gnagde bøker, men at det var Pelle som hadde gjort det…

Legg igjen en kommentar

