«mærkverdig frit for sindsbevægelser»


BS, 50 år i bibliotekenes tjeneste
Egil Hegge
2002

Sitatet fyller meg med ubehag. Jeg vil heller ha mye sinnsbevegelser, i hvert fall rundt våre bibliotek. BS bør kanskje holde seg mer nøytrale. Uansett, denne boka mener jeg trygt vi kan plassere på vår interne fagbokhylle. Som historisk dokument for bibliotekansatte kan den være interessant, men ikke for elever i videregående skole!

Om Jannicke

Jannicke Røgler heter jeg. Jeg brenner for bibliotekutvikling og er opptatt av å beholde bibliotek som sentrale samfunnsinstitusjoner. Jeg jobber på Buskerud fylkesbibliotek og er stipendiat på 1bibliotekarprogrammet ved HiOA.
Dette innlegget ble publisert i Innsendte tips. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

